onsdag 21. september 2011

The details :P



Fant denne i barnehagen idag :) En MEGET gammel Viqueensbag. Er nemlig en mor som gikk på Vq for ja... Over 10 år siden. Tror ikke de stuntet på den tiden en gang.. Men morro fordet! Forresten morro at den faktisk er noen som leser bloggen min, det liker jeg :D

Ok, så idag var jeg i hallen i over 5 timer!!! Trent Amazing og så trent selv i nesten 3 timer. Sluttet 22 :O Snart er hele Spirit-showet ferdig da..! Korreograficamp er alltid spennende, for hvert år er jo showet som en liten baby som betyr mye for en, og som man bruker mye tid på.. Vi vil jo ikke ha en dårlig baby :P Hehe.. Men nå er jeg veldig trøtt.. Er glad for at jeg lagde middag idag! Snakket lenge på tlf med didi i kveld også.. Det gjør vi jo ikke så ofte lenger akkurat.


Her er også en kjeeeempefin regnbue som jeg så her om dagen. For de som ikke har sett regnbuen før :P Viktig å få med på bloggen :P

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar