tirsdag 13. september 2011

Træææning :)


Hatt en helt for jævelig dag på jobb og en helt fantastisk dag på trening. Slitsomt hvis det er sånn det må være :P Alt skjedde liksom samtidig på jobben =/ Men treningen var dødsbra, både med spirit og bulletproof. Stunteserien og "flyerpyramiden" blir awesome dette året, lover jo godt når begge "sidene" i pyramiden konkurrerte om å hitte først :) Og bulletproof, æææ så glad for alt det nye vi klarte :D

Skal Spirit kjøre Cheer Extreme stunteserien.. Næ neppe :) men ser jo sånn ut hihi...

Har iaf ikke blitt stivere i løpet av sommeren. Det kan jeg like! Gamle meg. Viqueens sin eldste flyer og greier nå..

Fikk middag av Oda da jeg kom hjem, HELT fantastisk, kylling med pesto inni og bacon surret rundt, i fløtesaus og pasta. Og dessert. Brownies <3 Heldig meg!!

Nå skal jeg bare fylle skuffene min eeeeda mer med klær, selv om det alt er fullt. For nå har jeg snart vasket alle klær fra USA-turen :) Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar