søndag 4. september 2011

Smågreier..

Glemte at jeg tok sånn noen få bilder :P Venter på at Rick skal sende meg resten på mail ^^ Han tok en del fler :P

Vi var på m&m-butikken i times square :) Måtte bare!

Michael Kors klokka mi!


Alltid tid til bildelok på flyet :P

Dagen idag var morro, enda en tur til Sarpsborg og NM i Voltige. Utrolig spennende konkurranse, og jeg må innrømme at jeg satt å pointet tærne inne i skoene når jeg så på. Savner det litt ja :P Meeeeen snakket med noen av jentene, og de bruker kanskje rundt 4 timer i stallen hver dag, for å trene i en time (og noen dager trener de ikke en gang, de bare steller med hesten og rir dem). Tenk om jeg skulle stellt 4 timer daglig med basene mine, massasje, manikyr, rydde rommet dems, vaske osv.. for å stunte i en times tid. Ikke noe jeg hadde giddi, selv om selve sporten er dødskul (virkelig noe jeg skulle ønske jeg kunne gjort i tillegg til cheer). Dyrere sport er det også.. Så credz for at de bruker så mye energi og tid på dette. På en såååå liten sport.

Men jeg har også trent litt. En liten ps-økt med Lars idag :) Ikke at den var sånn supervellykket, men det er jo tross alt lenge siden vi har stuntet sammen nå.. Det kommer vel :) I Finland skal vi eie :)

Og!! Vi har også ryddet leiligheten idag! Kjempedeilig med shine'a stue/kjøkken!

Nå psyker jeg meg opp til en ny arbeidsuke.. Huff. Tidligvakt i morgen :(

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar