fredag 23. september 2011

"Venner"

Når problemene vokser seg store som fjell
Da trenger du hjelp fra noen - utenfor deg selv

Venner er gjerne tilstede
Når det er fest i ditt hus
Venner kan dele din glede
Og juble i seiersrus
Men venner som blir når andre går
Som gir deg sin støtte
Som tror og forstår
Det er venner du skal ta vare på

Når det meste har gått på tverken
Når ingenting er som før
Da vet du at det er venner som banker på din dør
La de andre gå bort for å drive med sitt
Et vennskap skal tåle motgang - uten å bli slitt

Sunniva - Kaptein Sabeltann


Bare ELSKER denne sangen, den er sååå søt! Barndomsminner <3


Ok, så idag endte jeg opp med å se ut sånn her.. :)

Skjorte - H&M
Gensker - Monki
Tights - Cubus
Sokker - Levi's
Sko - Monki
Briller - Ray Bans
:)


Dette er da meg før jeg skulle løpe rundt Sognsvann idag.. Haha, supernerd!
Sko - Nike
Bukse - H&M
Headphones - Skullcandy (har like som Maddie Gardner, for de som måtte bry seg)
Genser - Norheim, om noen skulle lure haha

Jaja, jeg er jo ikke akkurat en vakker skapning desverre, som dere ser beviser på, på disse to bildene.. Men jeg innbiller meg hverfall selv at jeg har andre kvaliteter :P

Jeg løp rundt vannet på 18 min, så ganske fornøyd :) Første jente i mål idag :)

Nå er det sovetid, tro det eller ei.. Skal kanskje mekke noe mat først.. Jeg er såååå død! Hard uke, I tell you!

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar