mandag 4. mai 2009

ah :) Happy days...

Nok en gang masse å se frem til =)

Tirsdag - Trening
Onsdag - Tusenfryd - Russens dag!!
Torsdag Mer Trening =)
Fredag - Tryvann!! (trening?)
Lørdag - Tryvann igjen, Mari blir med!

Og... Bare 11 dager til bursdagen min!!

Og... Bare 13 dager til 17. Mai!! Nasjonaldagen, oh yeah!! 

Og... Bare 18 dager til SM!

Litt mindre koselige ting å se frem til kan jo også nevnes, men jeg velger å fokusere på de bra tingene...

Engelstentamen i morgen
Reguleringstannlegen (oh langt ord) 8. mai =/
Vite om/hva vi kommer opp i eksamen 15. mai tror jeg, typisk..

Idag har jeg tatt tre morsome knuter =) Sittet under pulten en skoletime og hatt fingeren i øret en skoletime... Gjorde de seff samtidig, siden jeg først var igang! Hihi... OG spist en cheeseburger på 2, jeg gjentar 2 biter!! Go me!!

Nå føler jeg meg heldigvis mye bedre i hodet og div. Dvs at jeg kan turne og sånn, yes!! Ikke noen antibiotikakur her nei!! Jeg kan drikke!!! Men vil ikke bli syk igjen, så fra nå av er det ikke lov for meg å kle av meg så mye som jeg vil, "det er faktisk ikke sååå varmt" og så skal jeg holde meg i ro de dagene det ikke skjer no. "Jeg vil gjærne få takket c-vitamin og solhatt, og annen multivitamin og seff tran, må ikke glemme han, uten dere ville jeg aldri vært så frisk som i dag, takk takk"

Og det var vell dramet for idag =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar