lørdag 2. mai 2009

Opp ned kan jeg bare drite i...

Jepp... Vondt i "bihullene"... Så alle mine store planer for treningen idag ble bare i tusen knas når jeg sto opp i morres med snørr langt oppe i hjernen =( Prøvde å stå på hendene, men det kunne jeg bare glemme, og etter et forsøk på hjul ga jeg opp... Hopping funket også dårlig. Men jeg gjorde nytte av meg ved å spotte folk i turn, tøye, litt styrke, og så stuntet jeg jo en del.. 360 lib-heel-dobbel på Helle ;D Flinke søtnosen!!

Så har jeg vært hos bestemor og bestefar, spist reker... Deilig, lenge siden sist! Men jeg er veldig sliten nå, tatt smertestillende som jeg selvfølgelig overreagerer litt på, så nå er det snart natta for meg, ganske så søvning....

Trening i morgen.. Satser på bedre hode da!!

Klemmen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar