onsdag 20. mai 2009

My bed!

Ha!!

Idag har jeg gjort svæært lite!! Ligget i sengen så og si HELE dagen, bare lest litt når hodet har tillatt det, og ellers bare ligget og sett i taket, dagdrømt og slappet av. Fikk en koselig telefon av en koselig person midt på dagen også.. det hjalp på humøret =) Ikke gjort nooe fornuftig idag altså, bare strødd rundt meg med snytepapir (lambi med balsam er til å ambefale), og byttet sovestilling :) Nå som jeg er ganske så uthvilt tok jeg meg den firhet av å stå opp fra sengen og spise litt mat, sjekke face og det som er, samt skrive dette innleget, OG betale en svensk faktura som har ligget og gnagd litt i minnet. Nå skal jeg vaske litt klær... samle sammen alt ekkelt snytapapir og annet søppel (som er akkurat det lille av fysisk aktivitet jeg ar tenkt til å tillate meg selv, for en dag). 
Ikke lenge til SM nå og jeg gleder meg veldig, drar på Torsdag kveld tror jeg (håper jeg). Altså =O Det er jo i morgen!! Shitt... Viktig å sove idag altså, tipper jeg drar på trening i morgen også, for å bevise at formen er på bedringens vei, som den jo selvfølgelig er.. Sier vi.... =P

Ja, det var vel alt.. Ikke så mye mer å si egentlig, ikke skjedd så mye. Har lyst på jordbær med følte, de som vil/tørr kan komme hit og dele med meg. Siden en viss peron ikke gjorde det idag, friste friste* 

Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar