lørdag 16. mai 2009

Sjuuuuk!

Yes da... Vært det en liten stund, men idag.. Akk... Idag var det jo litt trist.. Betyr jo at jeg er syk i morgen også, vil ikke det..

Frister å sove dritlenge og bli med familien på resturang, men vil jo gå i asker-toget og russetoget også.. Tror jeg ser ann formen i morgen tidlig..

17. mai er jo DAGEN!! Jaja...

Idag har det altså vært show på Steen & Strøm med Shorties. Interessant kan man si. Vi kom altså en halv time for sent, pga feilinformering.. Ikke så populært, men ble litt show tilslutt, og "goodybag" =P

Etterpå ble det grillings med jentene utenfor hallen, med engangsgrill, mais, marsmellows og pølser ;D Hehe... Og så stunting såklart.. Nikki fra MFC og Frida fra Tigers på besøk og det var morro som alltid =P

Ikke så gøy at jeg måtte vente dritlenge på toget, og at jeg fikk feber under tiden..

Nå er det senga med laptop og melodi grand prix.... NORGE VANT FOR FAEN, Aleksander Rybak eller hva han heter, og "Frikar-gutta" som jeg faktisk har møtt.. Morro!

Igår hadde jeg jo bursadag og det var en svært vellykket kveld. Thyra er så fantastisk, elser deg lille jenta mi! =) Masse fine gaver av mine alle aller nærmeste, som jeg elsker så høyt. Penger så klart, dritfint arebånd fra mamma, lotion/showergel av pappas samboer, og så klart.. Fotlenke i gull med delfin på av bestevennen! Tusen takk, dere elskede, dere gjorde min dag fullkommen, selv med forkjølelse.

Bilder kommer fra alt nevnt over, men er på feil PC akkurat nå =P

Nattinatt folkens... Og gratulerer med dagen Norge!! Med nationaldag og ja, melodi grand prix =D

- Ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar