lørdag 2. mai 2009

Jeg kjedet meg..


Sjekk mobilen:
1. Hvilken farge har den? Svart
2. Når kjøpte du den? Tja, fikk den av forsikringsselskapet rundt juletider
3. Hvordan merke er det? Nokia
4. Hvem ringte deg sist? Mamma (overraskelse =O not!)
5. Hva står det på den siste sms'n din? "Tenker på deg"
6. Hvor mange sms har du i inboksen? 405
7. Hva heter kontak nr. 12 i din kontaktliste? Didrik

Sjekk PC'n:
1. Hva heter din bruker? Ida
2. Hvordan bakgrunn har du? C.c.c deltagerbilde
3. Hvilken nettside er din favoritt? Facebook helt klart ;D
4. Er du medlem av twitter? Ja faktisk =P men ikke så aktiv at det gjør noe..
5. Hvor ofte sitter du ved PC'n? Alt for ofte =P
6. Er den stasjonær eller bærbar? Stasjonær

Sjekk klessakpet:
1. Hvilket plagg bruker du mest? Akkurat nå, russebuksa 
2. Hvor mange par jeans har du? Ca 10 tror jeg
3. Har du mye klær? Ehm, ja nå begynner det å bli en del, klager ikke, men jeg er jo litt mote-freak så vil alltid ha mer =D (selv om jeg ikke har penger til det)
4. Har du noe merkeklær? Joda noe hehe =)
5. Har du noe helsvart? Eh ja :P
6. Hvordan ser din bikini ut nå? Helt enkel svart, sånn vanlig bh og truse.. Less is more! ;D

Sjekk rommet:
1. Hva er det første du ser? Hmm.. Rot =/
2. Hvor ryddig er det på en skala fra 1-10? 3 =(
3. Har du noe på veggene? Nei kom aldri så lagt i oppussingen.. Bildene mine ligger på hyllen =P
4. Hva ser du ut av vinduet? Ikke en dritt.. Kjellervindu, grus og sånn...
5. Har du redd opp sengen? Nei hehe...
6. Hvor stort er ditt rom på en skala fra 1-10? 10 hehe!! Stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar