tirsdag 19. mai 2009

Tired... Just tired


Ja, da overlevde jeg matteeksamen, gikk greit, "Rock star" (Am. energidrikke) reddet meg + paracet. God mixtur det der.

Så dro jeg rett til legen og fikk tatt noen prøver. Ikke har jeg hjernehinnebettenelse og ikke har jeg kyssesyken! Takk gud for det. Nei, her er det bare ENDA en forkjølelse. Så nå skal jeg begynne en sunn og avslappet livstil, IGJEN =P

Stress, mye trening, lite mat, kanskje ikke nok søvn alltid, russetid, eksamenstid, ja, er vel kanskje ikke så rart at jeg er mye syk. Jeg må skjerpe meg. 

Nå skal jeg sove. Prioritet nr. 1!! Skulle egentlig vært mange steder idag, jeg er jo slik en viktig person; Personalmøte, trene teen spirit, og ja seff trene selv. Null niks av noenting idag. Bare meg og min elskede seng, og bok, hvis hjernen min orker det. Jeg er lei for det alle sammen, håper det er greit.. Litt dårlig samvittighet.

Ikke så lenge til SM! Gleder meg! =)

Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar