tirsdag 5. mai 2009

Jeg ar lært at livet ikke handler om russeknuter

"If she really knows the truth
She deserves you.
A trophy wife, oh how cute.
Ignorance is bliss."

Å, deilig trening idag =) Liker når solen skinner! Det var liksom så munter stemning på trening isted, eller kanskje det bare var jeg som var munter.. Vet ikke :P

Jeg liker å lese nå.. Selv om det jeg leser ikke er no spess koselig.. Men jeg liker konseptet.. Lese-konseptet. Tror jeg - etter at jeg er ferdig med twilight-serien - skal begynne å lese mer fremover... Kanskje noe litteratur jeg kan bli litt smartere av eller noe sånt... Siden det ikke blir såå mye skolelesing etterhvert HA HA... hihi... 

Snart ferdig nå... Bare de siste krampetrekkningene igjen, så er jeg ferdig forever!!! Eller asså... vell... men ferdig med å stå opp tidlig å GÅ PÅ skolen iaf. Skal jo ta opp noen fag, hvis jeg skal bli dyrepleier hehe... SÅ heeelt ferdig er jeg jo ikke med skole nei.. men litt hihi... mer enn deg kanskje? ;D

Tusenfryd i morgen, solen har å skinne til hvertfall 6 eller noe sånt..!! Så vet du det sol!! Gleder meg. Blir kanskje litt grillings hos Mari etter skolen først.. blir nice!

Lese-klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar