lørdag 9. mai 2009

Hjemme

Ikke på Tryvann idag =O Nei... Helt ærlig så mistet jeg smaken på å være russ for ikke så lenge siden... Det er mer viktigere ting, og mennesker som betyr mer for meg, enn at jeg skal ødelegge det, bare for 17 ( + + )dager med fyll og fanteri. Knuter er ikke alt, og jeg har helt klart lært min lekse. Så her sitter jeg og egentlig har det helt ålreit, selv om jeg kunne vært der oppe og fått med meg xibit f.eks. Men jeg tenker jo på deg, du betyr så mye, mye mer. <3

Kjøpte bukse idag istede for å bruke pengene på nattbus og drikke og kebab.. =D Fornøyd!

Skal på Tryvann i morgen, siden det er siste dagen, og mamma henter meg i 2-tiden, heldige meg. But i will behave!

Åh... Tror også jeg skal bruke noen linjer på å takke for hvor glad jeg er i laget mitt! Takk... Jeg hadde vært en totalt no'lifer uten dere!! Treningen idag var super, iaf for min del. Jeg er så glad for at vi jobber så hardt, prøver nye ting og prøver og prøver til vi får det til!! Vi er såååå best i HELE NORGE og vi skal ta Europa med storm! Vi er jo Viqueens Spirit!



Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn,
og la ved bekk og kilde, fiolen blomstre skjønn.
Hvor ville jeg dog gjerne, at jeg igjen deg så.
Akk - kjære mai, hvor gjerne gadd jeg i marken gå.

Om vin'tern kan man have så mangt et tdisfordriv,
man kan i snøen trave, åja, et lystig liv.
Men når seg lerker svinge, mot sky med liflig slag, 
på engen om å springe, det er en annen sak

- Go mai allesammen, nå tørr jeg faktisk påstå at den fæle vinteren er over. Dessuten er jo mai den aller beste måneden, synes iaf jeg... Ikke så mange dager igjen til morro, men ikke så lenge til den er over heller... NYT sier bare jeg!

Klemmen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar