torsdag 7. mai 2009

Tusenfryd - Dagen er din =)

Åh...

Idag hadde vi den koseligste gymtimen ever på skolen, kommer til å savne klassen min når vi er ferdig. Siste gymtimen i hele mitt liv var det også, faktisk.... (regner jeg med, har ikke tenkt til å ta opp igjen gym egentlig). Vi spilte fotball ute på Holmen i det fine været, og alle var på så godt humør og jah.. Koste meg =) Scoret gjorde jeg også! ;D


Etter gymmen var skolen ferdig, og så dro jeg og Mari til Sandvika og møtte Margarita, og så dro vi til Mari og grillet. Margarita spilte og sang på verandaen, mens jeg og Mari grillet.... KOSESTEMNING!!


Så dro vi mot Tudenfryd, og det skulle vise seg at det ikke skulle være så lett som vi trodde. Vi tok buss gjennom byen, og litt ut av byen igjen, for så å bytte buss. Men bussen vi skulle på var så full av andre russ at den bare kjørte forbi =( og de to neste også... Så da var det bare å ty til desperate tiltak, først ringe mamma, for å bli avvist, for så å ringe bestefar!! Han hentet oss og kjørte oss dit =)


Selve Tusenfryd var seff koselig =) men jeg tok ikke så mange atraksjoner da. Tok iaf den vikitigste; Speed monster ;D og noen til... Spise og koste oss.. og det holdt seg lyst helt til kl. 22.00 =O... Møtte Stian og Sindre fra Manesjen, og Lene og Veronica! Ble selvfølgelig popkorn og sukkerspinn på meg også!


Alt i alt en veldig kos dag!!
Og det var vel det =) Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar