torsdag 28. mai 2009

I wanna make you smile again, so you can make me smile again <3


Skulle ønske det holdt med dådyrøyne, fragrede øyevipper, ett søtt smil og et tryglede "vær så snill" med ekstra trykk på i'en. Vet at jeg ikke fortjener det... Jeg vet at det ikke hjelper... Så jeg skal la være. Bare skulle ønske... Tenker på det hele tiden, blir snart gal, men det er vel akkurat det som er meningen sikkert, det jeg fortjener. Selv om jeg skulle ønske, akk sukk...*

Nok om det....

Skole idag. Kort fortalt: Fikk PC'n som jeg har hatt i år =) Digg det, gratis, bare min til odel og eie! Ble syk rett etterpå; Dårlig i magen =/ men overlevde norsken selv om, og så var dagen slutt. Kl. 11.00! Superdigg... Bare komme seg fort hjem til senga igjen... 

Treningen idag var superbra.. Skikkelig effektiv. Følt vi fikk gjort masse av showet, samt endringer, øvd turn, og stunte, og begynt å ta mål! =D Stunteserien min er jeg så trygg på nå. Åh deilig følelse akkurat det =D

Og coed, nok en gang.. Dere har så kuuul dans...!!

NYEDRAKTERNYEDRAKTERNYEDRAKTER!!!

Leser ferdig boken min i kveld...! Åh... Spennende, vakkert, gleder meg, gruer meg... Eeeek! Deppe litt... 

"Det er i motbakker det går oppover"

Natti'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar