torsdag 14. mai 2009

Eksamen

Ja, da har jeg altså fått vite hva jeg kommer opp i (skriftilig); Matte og norsk hvovedmål, yes da! Det betyr at det som skjer den 19. mai og 25. mai blir stående som en hel karakter på mitt vitnemål resten av livet. Hmm.. Jeg burde virkelig ikke tenke sånn.. Det stresser meg. Jaja! Eksamen.. Sukk*

Vel, et mer posetivt avsnitt kommer her; Treningen i dag var kjempemorsom. Trente med Shorties hele coed-treningen, snille Didrik tok seg av nybegynnerne for meg =) Takk! Det var iallefall kjempegøy! Åh dere jenter er såååå flinke!! Jeg gjorde heel to heel tic-tok for første gang, :D - selv om jeg vil legge til at det bare var én som sto, sånn någenlunde, og at det ikke var dems feil =P Liker å stunte med sånne flinke folk som dere, mine forbilder til tusen, det skal jeg ikke legge sjul på!! Show ble det iallefall, og jeg gleder meg til Lørdag! Og gruer meg litt, vil jo nødig drite meg ut..

Spirit-treningen var også bra, ble litt turn, og jeg liker at jeg kommer videre på araber flikk flakk'en min, er ikke langt igjen nå!! Jeg vil!!!

Ellers har jeg veldig vondt halsen om dagen, hoster mye, kjente symtomer av den såklate "russe-syken"...  But I'll be fine... Ikke noe videre galt med meg, føler meg jo ikke dårlig, får bare stygge "ikke-smitt-meg-med-svine-influensaen-du-mulignes-kan-ha-blikker"... Men det ordner seg, en kopp te med honning og melk gjør nok susen, så jeg skal ta å lage meg det snart.. krype til sengs med den koppen og boken min og sovner fort så det snart blir morgen (a).
 
Planer fremover:
I morgen - Bursdag, spise med mamma OG pappa (!?!) Litt koselig besøk på
kvelden av min bestevenn, gleder meg!!

Lørdag - Show med Shorties
Søndag - 17. Mai =D Nationaldagen!!! Siste dag som russ...! Kooos!
Mandag - Fri fra skolen =D Pugge til matte eksamen
Tirsdag - Matte eksamen =S

I morgen, eller ja, om ca en halv time, så fyller jeg jo 19 (!!!!) år!!! Helt sykt.. Så MYE!?! Føler meg ikke akkurat som en 19-åring, men men... Jeg liker jo bursdager, så klager ikke enda, eldre kan jeg godt bli ;D

"Jeg ønsker meg bare deg jeg"

Klemme hardt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar