mandag 18. mai 2009

Søttendemai

Jepp.. Syk fortsatt. Ja jeg syter. God grunn!

Jeg er da altså russ - eller, VAR blir vel mer riktig - Og jeg tilbrakte altså 17. Mai hjemme, med unntak av et par timers besøk på Værtshuset på Bærums verk på kvelden. Der spise jeg mat og dessert + drikke for rundt 500 kr, og jeg smakte ikke en dritt. Bortkastet eller hva!?! Så jævelig forkjølet at jeg har mistet alt som heter luktesans og smaksans, joda det var jo koselig det... Reinsdyr indrefilet har aldri smakt så lite =( Jeg spiste en hel sitronbåt uten å rikke en mine, smakte jo INGENTING. Akk...

Delte forresten ut ETT russekort idag. Yey me!! =(

Klage klage.

Sovnet på et blunk når jeg kom hjem isted. 4 1/5 timer ute av huset ble litt mye... Nå har jeg da altså våknet igjen, helt kliss våt.. Feber er noe dritt.

jegvilblifrisk.com

Natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar