søndag 31. mai 2009

We are number one, yes we are!

Viqueens Spirit, we fight for the gold, 
National champs, once and for all!

Let's go! Queens!! =D



Viqueens Shorties i SM nå nettopp!

...

Idag har jeg jobbet heeeele dagen, sto opp 07.00 (kunne egentlig sovet en time lenger, gikk ikke noe tog =/... ) Jobbet fra 10.00 til 19.45... Nesten 10 timer =O Det blir for mye for meg en varm (snart) sommerdag... Sovnet på toget og greier =P Men som et pluss så er det helligdag idag, og det betyr helligdagstillegg =D I like that! Money money money!! ;D Som alt sammen må spares.. Sukk... Men =D Det går jo til EM-tur og til NY DRAKT!! ... Så da er det greit! Burde uansett ikke kjøpe mat/godteri hele tiden når jeg går forbi en kiosk eller butikk, og trenger heller ikke mer klær, så dette skal jeg klare fin fint!


Jobben min, jess da... De evige korridorene, med de grufulle rommene, jaja.... Jeg har jo så fin uniform også =P Hehe... Kjedet meg idag, så bare tok noen bilder... Akk... Stå inne på de varme rommene og seeee på det fine været ute... =/ Blir jo ikke brun av å stå der inne med full uniform akkurat... Men men... Blir ikke rik av å sole seg heller, TENK!


Puh... Men nå er jeg hjemme, og nå skal jeg slappe av med mine to gode venner fra Forks, Edward og Bella =) Midnightsun...

I morgen er det kanskje dommedag... Men hvis jeg skal se posetivt på det så har jeg i det minste fri fra skolen.... Og på Tirsdag også.. Hvis jeg overlever...

Puss o kram..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar