fredag 15. mai 2009

It's my day!!


Jeg har bursdag i dag!! 15. Mai 1990 ble jeg altså født, dvs for 19 år siden, og derfor feires jeg idag, min dag!! Fordi jeg er 19 (?!?!?) år!

Det er veldig fint vær idag, noe som er en selvfølge (hvis man er overtroisk) siden jeg har vært såååå snill i år =)

Dessværre lider jeg av russe-syken, extrem hosting og vondt i hals, tett i nesen osv... Men jeg depper ikke av den grunn.. Brukt nettopp 200 kr på hostesaft og halstabletter, samt c-vitamin, solhatt og andre vidunderligheter, for å gjøre meg frisk! Masse te med honning og melk på meg også ;D

Gleder meg masse til i kveld, spise ute med gamle familien min, mamma OG pappa, samt Elise og Marius. Er ikke ofte vi fem er samlet lenger.. Men i kveld så!! Gleder meg forsåvidt til å, for en gangs skyld, ikke ha på meg russebuksa mi, og pynte meg! Lenge siden kroppen og sjelen har fått ordentlig stell, buksene i skapet begynner å bli litt vell støvete, samt de nye skolettene som må brukes. Utseendte har ikke blitt prioritert i det siste, så i kveld skal jeg ta igjen for alt det tapte =) 

Og etter middagen får jeg bestevenn-besøk, som jeg ser kjeeeempemye frem til!! Bare jeg ikke smitter han da =/ Det er jo typisk..

Nå skal jeg blir frisk og opplagt til kvelden, så nå skal jeg drikke med dritings på hostesaften min - som forøvrig smaker veldig godt - og lese boken min på sengen! Te, masse masse te også!

Bursdagsklem til alle!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar