onsdag 13. mai 2009

Say yes

"Say yes" står det på den nye singletten min, som du ser nederst i hjørnet, på bildet =) Føler det passer meg akkurat nå å ha en slik topp... So please, say yes!

Jeg har nemlig shoppet litt idag =S Fy meg! Men veldig fine ting da, som jeg gleder meg til å bruke! Nå når jeg kom hjem så fant jeg ut at jeg ville finne fram alle nye ting og ting som jeg bare liker, og legge det frem. Veldig fornøyd med meg selv.

Favoritt-ting akkurat nå (bildet):
Ny rosa singlett
Ny turkis kjole
Smykke fra Barcelona
Gule cheer-sløyfen
Nye øredobber (9 forskjellige par i forskjellige farger)
Røde solbriller
"Formørkelsen" Twilight-bok nr. 3
Kaninbokmerket
Jeans-jakken fra Venezia
Nye mascaraen jeg fikk av Maylinn
Sverige-t-skjorten
Nye grønne retro-jakken
Turkise undertøyet
Barcelona-tigeren
Abercrombie parfymen
Ed Hardy t-skjorten
Guess-jeansene fra USA
Mørke jeansene fra Barcelona
PINK-trusene fra Victoria's Secret
Nye lyse jeansene fra Cubus 
Rosa cheer-sløyfen

Jeg har også vært en tur innom "jobben", nærmere bestemt Ullevål sykehus, men til en forandring så var jeg der ikke for å jobbe, og heller ikke fordi jeg eller noen jeg kjenner er syk. Nei, jeg var der for å dele ut russekort på barneavdelingen. Det er nemlig en av de snille knutene i år. Ble noen glade barn da =D


Skulle egentlig trene med Shories idag, som "step-in" for Marlen, til et show, men det ble utsatt til i morgen istede =)

Nå ringer mobilen min, og jeg har tenkt til å ta den, fordi jeg har lyst til å snakke med den personen, så derfor gidder jeg ikke skrive mer.

Kram!

6 kommentarer:

  1. nemen! :O
    didriks sverige t-shirt? :D
    den gillar jag hihi..
    hur glömde han den där?

    puss<3

    SvarSlett
  2. =) mhm
    Söt du!
    Typ, jag hittade den i en påse =P

    puss puss!

    SvarSlett
  3. ååh, har du abercrombie parfymen ?? angrer så syykt på at jeg ikke kjøpte den altså! Lukter den sånn som det gjør i A&F butikkene ?
    Pusss

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig har jeg den, måtte jo kjøpe den =) Hihi... Ja det gjør den, pleier noen ganger å spraye den over alle klærne i klesskapet mitt, så de får en svak duft <3 Men bare halve igjen nå.. Når du drar til USA kan du jo invistere i en da =) Heldigrisen du!

    SvarSlett
  5. hvor kjøpte du øredobbene i forskjellige farger? så veldig fine ut :)

    SvarSlett
  6. Kjøpte de på Gina Tricot =) Kostet 79 kroner eller no... Veldig praktisk med mange farger, bytter hele tiden! Takk btw =)

    SvarSlett