onsdag 27. mai 2009

Tenk om jeg dør =P

Gleder meg til å feire bursdagen min den 30. mai, det blir koselig, som et lite lysglimt i hverdagen. 

Kan jo fortelle litt om hva jeg har bedrevet den siste tiden med.. Eksamen i norsk skriftlig igår, sånn som alle andre 3. klassinger, kos det. Sov de første to timene, ikke kødd engang, så fant jeg frem redbullen min fra Sverige, og skrev oppgaven de siste 3 timene. Men følte det gikk helt greit, at jeg ikke kunne gjordt det noe stort bedre, jo altså, bedre kunne det sikkert vært men jeg mener liksom JEG ikke kunne skrevet noe annet enn det jeg gjorde der og da, og at jeg er fonøyd med min instatts. Hvis det ga noen mening... Hvordan karakteren blir, ja det vet bare Alice akkurat nå =P 

Etter det dro jeg på IKEA på Slependen, og der handlet jeg 30 cm hvitt stoff til buksen til Didrik som jeg hadde tenkt jeg skulle fikse =P 6 kroner kostet det! Kjøpte også ferdig-köttbullar, potatis och sås (type fjorlad sorten) for 29 kr, samt kex-pose, og en vårlull til 7 kr... Gah.. Jeg liker når ting er billig =) 

Idag har jeg sovet ut skikkelig, for jeg har fri fra skolen, men det skulle jeg ikke ha gjort, nei jeg skulle vært i samtale med min kjære sjef på jobben kl. 14.00, altså ca da jeg sto opp... Dvs at jeg må stå opp kl. 08.00 i morgen istede fordi jeg skal ha samtale kl. 10.00 =( Blæ... Etter det tipper jeg at jeg drar rett hjem å legger meg igjen, på verandaen og sover ferdig der. Kanskje hvis jeg drømmer hardt nok så våkner jeg opp dritbrun. Selv om jeg tviler sterkt... Livet er hardt. Hmm vet ikke hva jeg skal finne på etter det da men... 

Var iallefall trening idag, og det var jo gøy :) Glad jeg har Viqueens til å fylle dagene mine akkurat nå. Gleder meg til å vise at vi er best, når jeg kommer tilbake til nyköping om noen uker ;D Hihi...

Bildet; Meg på trening som hører på noe klokt som Jeanette sikkert sier til meg =P Hehe..

“A quitter never wins and a winner never quits”
- Napoleon Hill

Puss hej <3

2 kommentarer:

  1. tänk om jag dör!:O

    haha :P är det min replik?

    SvarSlett
  2. Hehe... Nee... Just nu är det min =P Hihi..

    SvarSlett