mandag 1. juni 2009

NÅ, idag, er det sommer!

Ok... Igår kom jeg altså hjem fra jobb, ante fred og ingen fare, msn, loker på face, skriver i bloggen, lese midnightsun.. The usual..

Men sååå, litt ut på kvelden detter det 3 småfulle jenter in døra mi og smiler og ler, helt uanbedt. Henholdsvis Margarita, Henriette og Andrea =)  De skulle på byen, og det skulle visst jeg og... Jeg bare visste det ikke enda, sa de =P Så da var det ingen rå, jeg fikk bare se å få i meg noe drikke - av den påvirkende sorten - , sminke meg sotet rundt øynene og bytte bukser... Jepp. GNO (Girls night out... Daah, Hanna Montana liksom)

Kort fortalt, "boom-snap-clap" på toget, en halvtime i byen, siste bussen til Vollen, snill bussjåfør som lot Andrea gå av å spy annenhvert busstopp, narsh hos William... Ja, og der endte vel kvelden.. Eller... Morgenen.

Nå har jeg altså kommet meg hjem... Var jo nesten umulig siden det er "jukse-søndag". Har loket i Asker i en og en halv time sammen med min bror og kjæresten; Marius bristet et ribben, og jeg fikk gartis slush av Vilde =P Bussen hjem kjørte med begge dørene åpne hele tiden fordi varmeapparatet(?!?!) ikke gikk an å skru av!! 31 garder celisius snakker vi bare!! Lengste halvtimen på hele dagen so far...

Men jeg klager ikke... I like it hot ;D


Har bilder fra kvelden, men orker ikke legge ut nå...


Sommerfregner på leppa... Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar