onsdag 17. juni 2009

The Climb...


The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high



I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most
Just gotta keep going

And I, I got to be strong
Just keep pushing on




JEG klarte flikkflakk ALENE idag! Yey me!

For jeg SKAL gjøre det i show om to uker!! Åh jeg er så glad...! Takket være min aller kjæreste Didrik som sto sammen med meg og hjalp meg i nesten 1 time eller mer, og holdt ut med min syting og oppgitthet. Vet ikke hvor mange flikkflakker jeg gjorde.... Åh, jeg er så takknemlig, kan ikke få sagt det nok.. Ikke bare sto han der og holdt meg gang på gang på gang, og tok imot all klaging, men han hjalp meg med psyken og coacha meg også! Takk Didrik, jeg trenger en tålmodig sjel!

Nei den er ikke perfekt, men det skal den faenmeg bli. Og om Didi kommer i morgen også, så blir det bra... Vil ikke at noen andre skal tulle oppi hodet mitt.. JEG tuller nok oppi der som det er =P ÅH!! Jeg skal klare det her!

Og ellers var det en kos dag med cheer-geeks-eliten i Vq ;D Myyysmys!!

Var en veldig kort tur innom mamma nå ikveld, åh.. Jeg elsker deg, Thyra min!! Min egen lille solstråle! Kysse deg i hele fjeset!! Ingenting er som å komme in døra og bli møtt av at du kommer løpende og roper navnet mitt, og klamrer deg om meg når jeg løfter deg opp! 


Idag fikk jeg også vite at min fille'bestefar (og eks-jobbpartneren til pappa) døde igår... Uff, ikke sett han de siste årene, men jeg har visst at han var veldig syk. Rart å tenke på... Aldri mistet noen nær... Han var så koselig, og brydde seg alltid om oss, som sine egne. Hvil i fred...

Imorgen skal jeg nok på skolen å levere bøkene og å få fikset PC'n, sånn at jeg blir administrator... Weee... Jeg FÅR den av skolen.. Det er digg... Men huff.. Betyr at jeg må stå opp "tidlig" =P

Natta da, godt folk.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar