torsdag 4. juni 2009

Relief :)

Idag begynte jeg sent på skolen, deilig å få sove litt lenge... Og sluttet tidlig også.. Vi avsluttet dagen med å spise pizza, og vår kjære Arngeir holdt tale. Det har seg nemlig slik at det kun er 1, jeg gjentar 1 skoledag igjen av skolen, og det er i morgen. Dvs vanlig dag. Jeg skal på skolen på tirsdag for å vite hva jeg kommer opp i, i muntlig eksamen, og så er det eksamen på torsdag, og så er jeg done forever!!

Torsdag tar jeg stundenten, som det så fint heter på svensk :P Hihi... Can't wait!! Jeg blir stoooor!! ;D



Café med Mari isted, og det var digg, fikk en kakao med MASSE krem på!! Just the way I like it!! Naaammm!

Nå skal jeg rydde litt i klesskapet mitt og ja litt overflate rydding bare for at det skal fortsette å være fiiint og ryddig hos meg!

Trening etterpå.... Gleder meg! *synge lystig sang*

Våryr <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar