lørdag 20. juni 2009

Hannah and I are sooo best friends!

Wee! Kom nettopp hjem fra Oslo... Litt sliten og trøtt.. Sov (kremt) litt lite i natt, og sto opp tidlig. Trening 11.00 =) Bra trening, og det liker jeg... Åh det blir så bra, føler jeg!! Loket litt i hallen etter trening og så på coed trene og sånn, sammen med cheernørd-eliten... Vi var en liten tur på IKEA under coed-treningen også, og jeg kjøpte KEX-choklad, samt billige pølser and what not.. ..for så å dra tilbake på trening igjen for å loke der mer... I have noooo life!

Så dro Jeg og Maylinn og Didrik til byen... Jeg og Maylinn dro på kino og så Hannah Montana - The Movie! Weee!! Å, jeg likte den jeg!! Hihi... Kall meg fjortis eller whatever, men jeg syntes det var en søt og rørende film tenk =) Kjøpte Jelly Beans isted også.. Love!! =D De minner meg om USA, og ehm.. det har jeg ikke noe imot å bli minnet om, for å si det sånn!

Hm.. Igår trente jeg også.. Som vanlig =P Var jo som sagt på Sognsvann... Løp rundt vannet TO ganger faktisk... Og lå i 3 timer og solet meg før treningen siden jeg hadde så god tid.. Synes så vidt... Ikke noe skille eller no sånn tydelig.. Men en anelse brunere er  jeg kanskje.. Jeg ble forsåvidt sjekket opp TO ganger også =P Bare mens jeg lå der.. hehe.. Først av en på 30'ish som prøvde seg på en "jeg er fotterapeut, trenger du hjelp?" - sjekkerplikk.. Hmm.. Den funka ikke helt kan du si, men han var jo forsåvdt kjekk da, så han får poeng for det.. Men kanskje i eldste laget, eller hva? =P Så kom det en liten tøffing, Jhon på 15/16 kanskje med guitar og greier, og satt seg ned ved meg.. Hehe.. Litt ung da.. Men han fikk hvertfall fornavn og melleomnavnet mitt da (skrøt han til kompisene, ett par meter unna, etterpå).. Selv om det STÅR SKREVET PÅ FOTEN MIN DA =P Men poeng for at han turte å sette seg ned å starte en samtale =) Hihi.. Morro... Så hvis du er singel og desperat så er Sognsvann stedet å dra på sjekkern, jenter ;D Jeg var også hos yndlingsputen min igår... og så på film og sånn, og laget god og ehm, ny mat.. Mys as always!

Nå skal jeg FAKTISK ta en tidlig kveld.. eller tidlig og tidlig...men nå snart iaf... Skal jobbe 12-20 i morgen, not that fun, men blir ikke noe bedre ihvertfall om jeg skal gå der i korridorene døtrøtt... Så derfor har jeg tenkt til å legge meg snart faktisk!!


To søte bilder fra filmen, som jeg fant =)


"Life's a climb... But the view is great"

Natti...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar