onsdag 24. juni 2009

Just normal stuff...



God resigned from
hearing my old story
every night I'm paying
hell for glory
I'm embarrassed but
I'm much more sorry

But I can't help it
if I'm just a fool
always having my heart
set on you


La inn den gamle Shakira-CD'n på ipoden.. Ah minner ass.. Jeg har den jo FAKTISK på CD.. Og det er mange år siden jeg sist kjøpte en CD.. Men kos da! Jeg liker Shakira....


Overlevde nok en dag på Ullevål... Sukk... I morgen er siste dag av jobb maratonet 7-3...! Blæ! Ta toget 05.26....! Huff og gru.. Ikke bra kost for et smålig overbelastet håndledd... Selv om jeg ikke skal klage alt for mye (det er tross alt ikke BRUKKET), men det gjør vondt når jeg gnikker og gnukker og løfter og bærer slik jeg gjør på jobben.. Men ÅH.. Ikke noe skader nå før EM, nei!

Spirit-trening i frognerparken.. SOL og fint vær.. og varmt... Det liker vi.. Bortsett fra når vi kaster skru og er i fysisk aktivitet og sånn... Har visse ulemper..! Tja.. Ble ikke så veldig brun at det gjør noe heller.. Men skal sole en times tid i morgen også, så får vi håpe det hjelper på.. JEG. VIL. OGSÅ. BLI. BRUN. =D

EM om ti.. Jadda jenter, dette blir bra, krysse fingrene for draktene også!

Puss..

2 kommentarer:

  1. gumman!
    har du gjort illa håndleddet? :O
    what happend?
    <3

    SvarSlett
  2. Det går nog över snart... Inge mer jobbande iaf på en stund, så behöver ju inte bli värre heller =)

    Flikkis ya know =P

    SvarSlett