onsdag 10. juni 2009

Dette er viktig!

Det må jeg forstå. Sovet alt for lenge idag. Tiden renner ut. Hmm.. Men jeg skal klare det! Jeg MÅ klare det. Hjelper ikke at jeg drømmer om .... og våkner opp med det værste humøret, og med visshet om at alt jeg har drømt sikkert er sant også =( Gi meg fuckings Mandag nå!!  Dette var vikrkelig feil tidspunkt, midt i eksamenslesing. Klarer ikke roe meg. Går liksom greit når jeg er på skolen/trening/med venner... Men nå er jeg her helt for meg selv, med den jævla engelskboka i senga mi, sklir tankene bort til .... hele tiden... Blir gal av å ikke vite hva som skjeeeer!

Akk... 

Gruuuuer meg til i morgen!! =S Uff.. Blir jo rene helvete!

Men på treningen, i morgen, da er det glemt! 

Fått brillene i posten nå!! De passer... er dritkule og dritstygge på samme tid. Tror jeg bare skal bruke de når jeg er sminket og fin. Ikke sånn som nå, med fett hår og gammel mascara! Hvis det skal se kult ut liksom... Hihi... Men jeg digger de!!
Dessuten tok det jo ikke akkurat lang tid heller da! trendhim.com hvis dere lurer, de har solbriller også og masse annet stæsj, men mest til gutter.... Dere kan jo se selv når jeg bestillte dem, at det gikk fort ;D

Nei nå er det et nytt lite lesemaraton.. så skal jeg spise litt... 

Utrolig hvor mye jeg kan skrive om en så kjedelig dag. Skjønner ikke at dere gidder å lese.. haha!

Bye.. Og ønsk meg lykke til/kryss fingrene for meg!!

<3

2 kommentarer: