tirsdag 9. juni 2009

Multiculturalism

International English, oral exam, Thursday, and the theme is multiculturalism, which I can't pronounce, great! Multi-multi... cul..cultural..ism..? Can't wait...!

=P

Neida, I'll be fine, kom ikke opp i norsk, og får ikke diktanalyse, og da er det samme faen hva annet, engelsk er faktisk helt greit. Dumme lille meg klarte selvfølgelig å forsove meg idag. Så da gikk jeg jo glipp av hele den viktige praten med engelsklæreren min, om hva som skjer, når jeg skal møte opp, hva jeg bør fokusere mindre/mer på, ja osv.. Sååå.. Dette begynte jo bra!

Men skal ikke klage for mye, Margarita kom opp i hate-faget sitt; Matte.. Trøste, trøste*

Derfor dro vi til Asker for å trøste-shoppe litt, sjekke lønningting på jobben til marga og kjøpe rutebok. Vi møtte Anders, og han hang på så lenge han orket, men så nærmet vi oss H&M, da hoppet han av, og vi møtte Miriam istede =) Jeg vil ha bikinier, jeg vil ha undertøy, jeg vil ha kule cubus-plajett-tights, jeg vil ha leave-in hårting, jeg vil ha HR-brunkrem, jeg vil ha veske, jeg vil.... Ha penger!! 

Vil ha; Proffs Oceanwax for kul rufsestyling og summerlook, Gliss leave-in hårkrem for varmebeskyttelse (siden jeg bruker mye hårføner) og solbeskyttelse, Gliss balsamspray med litt glanseffekt (hatt den før og likte den så godt) for å gjøre opp for at rufsestil sliter på håret og gjør det matt, Nivea leave-in hårkrem for forebyggende effekt på slitt hår, Elvital leave-in natt-kur som gjør at man våkner med fantastisk mykt og sterkt hår, og sist men ikke minst (jo-minst også) Gliss hårserum for slitte tupper. Ikke at man kan bruke alle produktene samtidig, men åh.. Jeg trenger!


Har funnet ut at regnskapet mitt akkurat går opp nå; Fikk litt lønning igår og fikk derfor betalt EM-turen, jippi! Mamma og pappa var så snille og ville hjelpe meg med betaling av drakten her om dagen, så de pengene kom inn nå, tusen takk, sammtidig som pengene for brillene ble trukket fra kontoen isted... Har fortsatt nok til månedskort, og det lille jeg har igjen på kontoen etter at det er kjøpt + det lille jeg fortsatt får av "lommepenger" i begynnelsen av neste måned, holder akkurat til oppholdet i Nyköping/EM, hvis jeg ikke kjøper noe nå... Tre uker uten NOE shopping, ikke mat engang! Hmm... Og så må jeg få masse lønn neste måned =S Har camper å betale, pluss at jeg skal overleve også da...

Men nå skal jeg ikke tenke på det... Skal sove litt med engeskboka under puten, kanskje det hjelper, og så skal jeg på trening etterpå vett ;D

I love you, forglemmegei snille du... Ikke faen om en uke skal endre på våre (snart) 3 år =)


Snakkes da, resten av dere... 

2 kommentarer:

  1. jeg liker når du nevner meg i bloggen din:P<3

    Nå har jeg lest og streset og grinet og blæææ, og til slutt orket jeg ikke mer,la fra meg matteboka og bestemte meg for og loke litt.. i hvertfall.. nå er min blogg pusset opp og jeg har til og med skrevet et nytt innlegg (jeg måtte gjøre noe for og få tilbake roen;) i hvertfall, ta en liten titt da vel:}

    lovelovelove<3

    SvarSlett
  2. Hihi!! Søte! Ja da, du må nevnes innimellom vettu ;D

    Hey så kult! På tide =) Det skal jeg! Du er flink Margarita, kjempeflink!

    <3

    SvarSlett