mandag 8. juni 2009

Dritt

Æsjebæsje-uke!

Dårlig start... Jobbet HELE fuckings dagen. Masse mas på meg hele tiden. Sorry, er ikke MIN feil at dere overboker hotellet uten at det er noen rene rom! Arg!!

Imorgen får jeg vite hva jeg kommer opp i, i muntlig eksamen. OK. Kjære Allah, Gud og buddah, samt alle de hinduistiske gudene, og alle andre guder; Kan jeg please ikke komme opp i norsk!?! Vær så snill!!

Sukk, anyways... Selve eksamen er på Torsdag, dvs. at Onsdag vil bli one hell of a lese-dag, siden jeg ikke har noe trening eller noe =(

Fredag... IKKE trening :(

Lørdag.. Ikke trening... Ææææ hva skal jeg gjøre da!?!

Sukk.. Someone take me out, I could need a drink by the end of this week! Hvis jeg overlever...

To avsluttninger da denne uken, skoleavsluttning Torsdag, dvs sommerferie, aldri mer VGS, og sommeravslutting Viqueens Søndag. 

OKI, jeg skal innrømme at det er digg med sommerferie og sånn denne uken =D men den er fortsatt æsjebæsj selv om! Nothing can change that, dessverre!!

Haha... Jeg er så sykt sutrete og sytete =P

Nå skal jeg laste ned musikk, lenge siden sist og det merkes når jeg ALDRI finner en sang jeg har lyst til å høre på, på iPoden min...

Hardt liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar