søndag 7. juni 2009

Kiss kiss, bang bang!

Jeg vil bare få sagt at jeg HATER NSB! Det kan bare ikke bli sagt ofte nok! 45 fucking minutter forsinket! Arg!!

Idag har jeg trent, nok en gang =) Skikkelig treningshelg, NIH hver dag! :D Jobbet idag igjen, og kanskje i morgen? Håper egentlig det, så det blir litt penger i lommeboken :) Selv om 12-20 er en kjiiiip vakt! Hele dagen liksom =( Men men...


Har bestillt de FETESTE brillene nå isted. Vell å merke "briller", dvs ikke solbriller, men vanlig briller med glass (uten styrke så klart) Ikke så lurt kanskje med tanke på min egen lille finanskrise... Men jeg bare MÅTTE ha de! Nå er det geeky-time!! I'm gonna look sooo smart ;D Hehe... Til en forandring =P



Idag har jeg også blitt glad, og det er jeg glad for! En liten time er nok, for å gjøre hele dagen perfekt! Smile med øynene*

Puss puss, kram kram!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar