lørdag 13. juni 2009

Sooove <3

Igår våknet jeg halv tre av at Kristin ringer meg og spørr om jeg vil på trening og hjelpe en jente fra Lakers som skal stille i individuell i EM... Og det ville jeg... Legg merke til halv tre.. På dagen altså =P

Wee.. Så i går var jeg på nih så og si hele dagen.. Det ble liksom det jeg fikk ut av dagen når jeg sov så lenge =P Men det var gøy å bare loke rundt... Stuntet PS med guttene, hoppet og tøyde, og løftet litt :D Didi og Malin kom innom en tur også.. Vi kastet litt på Malle og hun og jeg løftet på Yvonne, og turnet litt og sånn!! Kul att träffa dig Malle, sötnos!

Idag har det ikke skjedd stort... Sovet... Stått opp... Satt meg her... Nice!

Planer som jeg mest sannynelig ikke kommer til å fullføre er; Lage mat, jogge en tur, rydde, vaske klær, skifte sengetøy, skrive jobbsøknad... 

Fred...

2 kommentarer:

  1. det var sååkul och träna med dig :)
    <3 ses på EM igen:D

    SvarSlett
  2. ;D Hihi...

    We sure do, malle!!

    SvarSlett