onsdag 3. juni 2009

Tan man =P

Idag la jeg meg tidlig (egentlig sent på en måte)... Dvs.. 04.00. Jeg våknet litt senere idag, 10.00, og la meg på verandaen for å sove videre, og jobbe med brunfargen min samtidig. Sov til 14.00. Så jogget jeg en tur, gjorde litt styrke og tøyde litt =) Tok en sjapp dusj, spiste litt og dro på Vq-trening. Ble jeg noe brun.. Neida... Fuckings 4(!!!) timer + i solen... Så jeg fikk ty til litt selvbruning.. Som aldri blir pent vett... Men men...


Jeg er luuur =) Hihi...


Treningen gikk fin fint... :D Nå skal jeg sette inn pengene til drakten vår...!! Håper vi drar i land dette jenter!! Vi må!!!

Fred og kjærlighet =P Natta

2 kommentarer:

  1. Aww.. Tack gumman! Hihi... Jag gillar den, ser ut som jag tänker på nått smart... ;D Which I never do so...

    SvarSlett