fredag 5. juni 2009

Helle!

Jess!! Dette blir så bra! Gleder meg, etter alt vi har vært i gjennom, alle "ups and downs".

På dette tidspunktet om en måned så er det ferdig, no way back! Og forhåpentligvis er jeg så siiinsykt drita...

Trening og jobbing heeele helgen =( Altså.. Ikke trist med trening, liker trening, men sukk.. kommer bare til å bli sinnsykt sliten.. Liker ikke å gjøre begge deler på samme dag, liker egentlig ikke å måtte jobbe i det hele tatt. Glad jeg har FRI mandag og kan slappe av da. Men åååh, jeg vil ha filmkveld og yndlingsarmkroken denne helgen, helst nå i kveld!! Sutre sutre... Hehe =P 

Men hva ofrer man ikke for cheer. Hadde jeg ikke jobbet hadde jeg ikke hatt råd til å reise til EM, og det veier over =P

The one and only!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar