søndag 28. juni 2009

The day, today..

Oppsummere dagen;
Sy kjole til Kristin i natt, tidlig trening, vannmelon hos Marlen med Maylinn, vikingskamp, 33 garder i sola = svett, hjelpe å finne den perfekte gaven til Kristin, dusje/fikse, bursdagen til Kristin..

Nå er jeg hjemme.. Ganske så sent...

Imorgen skal jeg jobbe =/ 12-8.... Kjiiiiip vakt, og jeg må dra hjemmefra 10, it sucks... Hele dagen! Men det har jeg klaget om så mye før, så unnslyld... Kjolen jeg sydde til Kristin


Men skulle gjerne vært på stranden og solet meg og aaaalt det der.. Sukk, jobbe Mandag også tror jeg.. Jaja.. Etter det er det heeeeeldigvis lenge til neste gang.. Selv om det også kommer til å gå ut over lønningen min..


Altså.. Ikke missforstå folkens.. Jeg hater ikke jobben min selv om det virker sånn.. Jeg liker rutine, jeg liker at det er det samme å gjøre, aldri noen speiellt store overraskelser, snille medarbeidere, og så klart lønningen... Bare det at jeg liker de andre tingene (stranda, trening, frognerparken, pils i sola, fest med venner) mye bedre.. Greit å jobbe om vinteren/høsten, for da er det ikke like mye morro å finne på, virker det som nå.. 

Skulle ønske vi fikk betalt sånn som fotballspillere gjør, så mye tid og krefter som jeg bruker på cheer =P


Bla bla... Boring stuff about my day.. Som vanlig =P Sorry..


Come home, hold me close!

1 kommentar:

  1. jag kan berätta på msn sen, vad jag gjorde för ny grej ;) hihi

    =)

    SvarSlett