mandag 15. juni 2009

What now?


Jah... Det er Mandag... Og jeg sitter her.. På dette tidspunktet ville jeg vel (så sant jeg ikke forsov meg) ha sittet på skolen, sånn en helt vanlig Mandag.. Men idag er det ingen helt vanlig Mandag. Det er den første Mandagen i sommerferien! Jeg er ferdig. Finito.. Og skal ikke ta bussen til Nedre Berger aka. Nesbru vgs idag!! Nei... Jeg skal legge meg på terrassen å sole.. Wanna join? Kan friste med Is-te og oreos og søt sommermusikk på radioen ;D

 
Livet er herlig, og i morgen er det trening, jippi!! Life is good when it's good! Mangler bare bestevennen nå, for å ha noen skravle med, cuz we got som talkin' to do... Ja så hadde det vært perfect :P

Men.... Livet kan ikke fortsette sånn her.. Og selv om det er hardt å innrømme så kommer jeg ingen vei i livet uten penger... Og uten jobb... Så... Kan ikke ligge på latsiden lenge..! Men idag går det greit... Skal dessuten jogge meg en tur etterpå, så helt "latsiden" er det vel ikke, hihi..

Later...

4 kommentarer:

  1. hei din treningsnarkoman, nå har jeg også laget meg blogg :D

    http://marislille.blogspot.com/

    vi må forresten ta oss en date med sol og sommermusikk en dag :)

    SvarSlett
  2. Jeg er med på date... You and me and some candles, dinner and roses, hu? ;D

    Koselig :) Blogg er kuuult!! Jeg skal se på den når jeg har skrevet ferdig dette her... Weee!
    Klemmen <3

    SvarSlett
  3. oh yes, very romantic, very nice:D haha

    mhm :) gjør det, det er ikke så mye der ennå, men skal jobbe med saken;)

    klemme <3

    SvarSlett
  4. Nice nice!!

    Nå er di lagt til i blogglisten min også, hehe!

    Blogg'on!

    SvarSlett