onsdag 17. juni 2009

I was riding shotgun with my hair undone in the front seat of his car
He's got a one-hand feel on the steering wheel
The other on my heart

<3

Our song...


Trening idag... Real fun!! Hihi... Helle du er gaaaal! Walk chair med meg! For de som ikke vet så er Helle en liten flyer, som nå gjør ting ikke en gang alle gutta klarer!! Så det så!!


Se så glade vi ble!! 

Ellers så gikk treningen fin.. Stunteserien sitter, samt dobbel = Deilig! Pluss at jeg føler at det meste bare begynner å helt sikkert nå og det er sykt digg, sånn det skal være 17 dager før EM!!

Hey.. Stunt battle idag også... Haha.. Sykt morro! Jeg, lotte, Ann og Martine (Martine er tilbake folkens!!!) mot Nathalie, Jenny og Didirk. Jeg vil si vi vant? Eller.. Ganske likt eller no.. Jeg var iaf base, og gjorde 360-lib, 450 lib-arabesque-waterfall, ground-up 360-lib, samt heel to heel som base.. Stolt!! 

Det var vel det... 

Skjedde masse gøy på trening, men husker ikke alt..

Og det er det ENESTE jeg har gjort i hele dag.. I wanna live like this for ever!!!

Puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar