lørdag 6. juni 2009

G - Jeg har ikke en tittel på G!

Åh faen, appro på tittel, kom på at jeg glemte en bok som jeg fant på jobb i dag. Noen hadde kastet den, men jeg ble så nyskjerrig at jeg tok den opp av søppla og hadde til og med tenkt til å lese den, så spennende ut. Få håpe den er der i morgen da =)

Idag har jeg vært flink pike, løpt rundt Sognsvann igjen. Ca 3000 meter... ;D Og trent i fra 10.30 til 15.00, og deretter jobbet fra 16.00 til 20.00, og nå er jeg altså endelig hjemme. Fikk tilbud om å dra på byen, men jeg er rett og slett for sliten, og i morgen har jeg AKKURAT likt program; Trening, så jobb! 

Men jeg blir god cheerleader og jeg tjener penger, så klager ikke... Nå har jeg jo litt tid her forran Macen min til å slappe av på, så =) Hihi... Selv om jeg gjerne skulle ha slappet av et annet sted!

Treningen i dag var super... Brian var der og greier, så masse turn med andre ord; Strak..! Og PS med gutta, alltid like gøy.. Walk awsome =D Treningen skal bli super i morgen også! EM =D

=D Happyface! 

=D

...

=P Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar