tirsdag 23. juni 2009

Skrive fort... Tidlig opp!

Jepp.. Må opp 05.00, så dette blir et stressinnlegg, tiden tikker og nå er det allerede 4 timer og litt under tre kavrter til jeg må opp :(

Jobb 07.00 - 15.00.. Stess..!!

Men etter det er det Frognerparken!! Og ingenting er så bra som det!! Lære nytt stunt.. Glæd mæ!! SOOOL og cheerleaders! 

Trening idag... Bra! Kjører show... Og jeg gjorde flikk flakk i hoppserien ;D Yey me!! Skryte skryte* =P Selv om den er kjempestygg og alt det der.. men tja.. det er min måte å gjøre det fort på... så så lege det "går" og jeg tørr å kaste meg bakover med hode først.. så bryr jeg meg ikke så mye om det... Riktig teknikk kan jeg tenke på når jeg ikke har EM-show å tenke på..!!

Stuntet litt etter trening også!! Supergruppa jo!! Diger dere, om så ofte nevnt her i denne loka bloggen!! Lærte 360 tic-up, lib tic heel! Dere eier, didi, nath og jenny ;D

Ellers.. Måtte ditche klassefest idag =( Sen trening, lite tog og opp tidlig gjorde forholdene vanskelig... Buhu.. ville skikkelig være med jo!

Men men.. MÅ bli flere ganger!!

Jaja... NATTA.. tok litt lenger tid å skrive dette innlegget så nå er det bare 4 og en halv time å sove på :( buhu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar