fredag 19. juni 2009

Summertime<3

Idag har jeg for en gangs skyld stått opp tidlig =P Igår kveld kom Margarita på besøk, ganske så sent.. Så det ble slumberpary i sengen min med te og snakk =D Nå er jeg FAKTISK på skolen for å levere alle bøkene og for å få tilbake PC'n min! Måtte gjøres før tolv... Ah.. Jeg kan informere om at jeg og Margarita har FÅTT LEILIGHET I BYEN, dvs, leie farfaren hennes sin leilighet på Vålerenga, mens han bor i Portugal et år :D Kan ikke vente.. Han flytter i Oktober.. Så da gjelder det å skaffe seg jobb til da, ORDENTLIG jobb =) Hihi... Blir så deilig å våkne med min Margarita hver eneste dag! Idag f.eks. så laget hun frokost til meg mens jeg dusjet og ordnet meg, og hun smørte matpakke til meg og laget te, samt fikk meg opp til riktig tid da! <3 Love you!

Nå skal jeg dra rett opp til Norges Idrettshøyskole og sooooole meg, siden treningen der oppe ikke begynner før kvart på fem, som er en stundt til... (skal seff jogge en tur rundt vannet også, før den tid). Treningen idag skal bli minst like bra som i går, om ikke bedre.. Flikk flakk!!

Viqueens Spirit - The one and ONLY!

EM - 09! 2 uker til nå folkens!


Love love, people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar