torsdag 11. juni 2009

Vinglepetter

Det er ikke lett å gjøre alle tillags nei... Sukk! Vil jo helst det, liksom!!

Skoleavsluttning og trening å samme tid... What to dooo? Noen blir skuffet og sinte uansett!

Muntlig eksamen idag... gikk vell så som så... Driiiitnervøs da =S Ikke sånn egentlig når jeg øvde, men med eeen gang jeg fikk oppgaven begynte jeg og kaldsvette og grue meg.. Og når jeg ble hentet for å gå inn klarte  jeg ikke snakke norsk en gang... Bare snublet i ordene...

Kom meg igjennom det føste jeg skulle snakke om, og så sporet læreren min meg av og begynte å snakke om cheerleading istedenfor... Greit for meg, men jeg var så fokusert på de tingene jeg skulle si, samt at jeg ikke ville bli trukket for å ikke ha kommet gjennom alle læreplanmålene, at det føltes litt ukomfortablet å snakke om det... Men men.. Jeg overlevde...

Men helvetesuka er ikke feridg før på søndag, selv om!!

Uansett... Nå begynner sommerferien.. Og den tar ikke slutt før JEG bestemmer det... Aldri? =D

Sol?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar