tirsdag 23. juni 2009

Tell me what's on your mind!

Jeg kan ikke lese tanker.. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne det.. Selv om sannheten av hva du tenker sikkert ville vært hard å takle.. Men det føles som du tenker en ting og sier en annen innimellom, og det frustrerer meg litt... Og så er jeg supernyskjerrig =P Men det er jo ditt privatliv, ditt hode, og det har jeg ikke noe med... Med mindre du vil at jeg skal ha noe med det da =D

Frognerparken etter jobb idag... Herregud, trodde ikke jeg skulle overleve 
morgenen, jobben liksom, men det gjorde jeg =) Kos i parken... Litt ps og litt stunting.. Men mest snakking og mys, og SOL! <3


Nå er jeg omsider hjemme.. Så får vi se hva som skjer.. Mest sannynelig ikke så mye!! Jobb i morgen også... Men heldigvis TRENING!!

Love love people!

Bildet; Didi og Martin og meg.. Twobased rewind i fjor i frognerparken...! We rock!


Puss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar