lørdag 29. august 2009

3 more to go...

Ja... Da er jeg inne på 4 dagen i sengen. Alt har allerede begynt å gå i ett... Jeg vet likosm ikke helt når på døgnet det er lenger, sover når jeg er trøtt og spiser når jeg er sulten. Jeg kjeder meg, har enormt sjokolade-hunger akkurat nå, og drit lyst på wok. Ingen er hjemme, så ingen jeg kan bruke hemningsløst akkurat nå.. Jaja.

Fikk svar på oppsigelsen min igår. Nå har jeg offesielt sluttet som vaskedame på Ullevål sykehushotell, poeng til Ida.

Har egentlig ikke så mye å skrive... Det skjer ikke alverdens her liksom.

Kan nevne en koselig telefonsamtale i natt =) Jeg fikk også en veldig søt sms av min morfar som er bekymret i morres, kos å våkne til det... Folk er snille med meg, tusen takk =)

Nå håper jeg Marius kommer hjem snart, med bestillingen min

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar