fredag 28. august 2009

Til mine kjære lesere =)

Hei hei..

Siste nytt i fra sykesengen; Jeg kom med på Viqueens Spirit i år igjen! Lovte jo å skrive, når jeg visste =)

Tar ikke gleden helt på forskudd, da reservene og slikt ikke er satt blandt flyere, og at vi kanskje får medlemsøkning fra "söta bror".

Men jeg er jo litt lettet ihvertfall, og når Marcus og Mikkel kommer har de lovet å kaste meg så kanskje jeg kommer litt lenger på den fronten også! ;D Skru? Haha =P

NÅ skal jeg naile den araber flikk flakken snart, og da.. DA dere.. Skal dere få se andre boller!

Jeg vet ikke resten av lagene, hvem som kom hvor osv, så er litt nyskjerrig. Noen som vet? Bare å kommentere eller update meg på face eller noooo.. Jeg dør her =P Hehe!!

Puss fra meg så lenge!

2 kommentarer:

  1. grattis vännen! :)
    vad kul! <3

    SvarSlett
  2. Tack tack..

    Men vi får se hur det blir, alt är inte satt före vi börjar träna mot tävling, kanske man blir resärv...

    Men känns bra iaf, för att inte ha varit med =)Jag är jättetacksam!

    SvarSlett