onsdag 12. august 2009

Hater å krangle.

Melding til alle sjefer; Glad sjef gir glad ansatt. Og omvendt så klart.

Idag var første dagen på B&A-Campen. Det var veldig gøy som vanlig.. Liker skikkelig godt å være instruktør, spesielt med den beste staff'en =)

Til min forærgelse har jeg nå fått urinveisinfeksjon. Det er ikke alvorlig enda, men fysisk aktivitet er jo ikke akkurat det beste. Klarer jeg å sitte stille. Nei. Dette resulterer i en sliten Ida på slutten av dagen. Dessverre skadet Helle seg idag, FØR campen kom i gang, Helle, håper du føler deg bedre nå, tenker på deg!

Fremover blir det veeeeldig mye på meg.. Rasmus og Nicole kommer på torsdag, og da er det også siste dagen med B&A camp, så da må jeg prøve å finne tid til å rydde før det, og på fredag er det jobbintervju og Carin og Lisa kommer også. Tumlingcamp den helgen.. Og SÅ kan jeg dra til legen. Ho.. Vær snille med meg folkens! Selv om jeg gleder meg til dere kommer da.. =D

Nå må jeg legge meg å drømme om 3 eight-counter med motions til i morgen... Hodet mitt er sliten.

Summer Camps '09 :)

Nuss på folket..

4 kommentarer: