søndag 9. august 2009

Ny header.. Igjen..!

Hvorfor har jeg så mage snille venner som lager sånne fine headere til meg? :D Tusen takk! Denne gangen går æren til Stig! Tusen takk Stig.. Den ble driiitkul!!

Nå har jeg kommet meg hjem fra jobb... Gleeeeder meg noe heeelt sykt til å sove bort hele morgendagen!! 

Jobbdagen idag er forhåpnetligvis den siste ever på sykehuset, så derfor fikk søteste Lene (som er det eneste som får meg til å dukke opp der innimellom) en klem idag når jeg gikk.. Etter jobb tok jeg sol leeeeenge på jernbanetorget.. Hadde jo uanset 2 timer å slå ihjel til toget gikk... (tok ikke sol i to timer assa, leste litt også). Var så sykt digg, så jeg sovnet... Jeg våknet av at jeg hadde vondt i korsrygeen, (siden jeg er så svai så får den mye press), og at jeg sånn smålig badet i min egen svette... Nam.. Men farge fikk jeg, og det føles sååå godt, en liten d-vitamin-boost! ;D Fortsatt litt "varm" i ansiktet =)

Tok isted.. Ikkeno sminke også faktisk =O Hihi.. Fått litt farge ;D


Åh... Inatt kan jeg ligge våken så lenge jeg vil å lese!! 

Hihi..

Nattinatt folkens!

2 kommentarer:

  1. Yo niggah :D har du farget håret?

    SvarSlett
  2. Yo.. Sier du ;) Hihi... Nei har ikke det assa.. men tror det er lyset fra dataen som får det til å se sånn ut.. Som forsåvidt fikk meg til å se endå mer brun ut også, ikke at det gjør noe men.. MEN JEG HAR FÅT FARGE DA! Men jeg må si jeg vurderer å farge håret.. litt mer "oransj", men da vet jeg om en som klikker =P Hihi..

    SvarSlett