søndag 30. august 2009

Når man ikke har noe bedre å gjøre =)

Ja, jeg kjedet meg litt... Døgnrytmen miner helt på bærtur.... Så mens dere sover søtt i sengene deres og lader opp til en ny dag, så kjeder jeg vettet av meg, og prøver å finne på noe nyttig. Feberen har gitt seg (nå er det bare host og hark, tett nese og vonde ledd igjen), så da er det endelig mulighet for å komme seg ut av sengen... Dette gjorde jeg i natt;

(Ps. Bildene er speilvendt, så ikke tro jeg har fått bedre scorp på vq-benet, enn på det andre benet enda, hehe...)

Vq-bein Andre bein







Forsøk på deadly... Jeg ville liksom bare sjekke =P


Ellers så er mine tanker med min alle kjæreste bestefar, som har fått hjerneslag ='( Hvis det finnes en gud så skal jeg be til den i kveld... Håper du kommer deg på bena igjen, og ikke mist motet (selv om jeg er 100% sikker på et du ikke leser dette). Jeg elsker deg Bestefar! (Ennå flere grunner til å ikke like Ullevål sykehus, grrr)

Natt natt folkens... Nå skal jeg spise sjooookolade!

- Ida

4 kommentarer:

  1. så fina positioner du har idamor! <3
    flink du ^^

    SvarSlett
  2. Säger du gumsi =) Hihi.. Men tack tack, hade lite tråkit i natt, "tog en malle" ;D Men fan vad ont det gör.. Fattar inte hur du har orkat, more credz to you!

    SvarSlett