mandag 31. august 2009

Last day

Jeg blir gal!!! Jeg er sikker på at det mer sosialt i fengsel enn det er å ha karantene! Men men... Positiv ting; Jeg føler meg mye bedre, ja hvis vi tenker sykdommessig. Fortsatt nokså trist =/ Vi får se hvordan det blir i kveld, kanksje jeg er så heldig å få et lite sykebesøk. Jeg kan ikke annet enn å håpe =)

DERFOR, siden jeg er så håpløst mye håpefull, så skal jeg faktisk trå igang å rydde litt her... Nei, har liksom ikke vært i form til det tidligere... Det blir deilig, sette på en klesvask, få unna gamle glass og tallerkner, bytte sengetøy, kaste søppel, vaske badet. Jeg må nok ta det litt med ro, tolig tempo, for noe powervasking orker jeg ikke enda. Kroppen min er ganske så nedbrutt!

I "dag tidlig" leste jeg ferdig Breaking Dawn, før jeg la meg (ja døgnet mitt er snudd). Dere synes kanskje jeg har brukt lang tid, men jeg må er ærlig innrømme at jeg ikke ville bli ferdig, egentlig. Litt trist at boka nå er "ubruklig", tømt for sin hemmelige og verdifulle informasjon. Jaja, men nå er jeg i gang med "Verten"!

Jeg vil ha sjokolade!

Ida-klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar