tirsdag 18. august 2009

"I morgen også... Og i overimorgen og i overi-overimorgen"

Ja. Da vil jeg erklære starten av voksenlivet (del 1) for offesielt åpnet. Andre dagen på jobb!! Har ikke tenkt til å blogge så mye om jobben, sikkert kjedelig. Jeg passer barn, noen gråter, noen bæsjer, noen smiler og noen leker. Akkurat sånn som det skal være =) Skal gjøre et lite untak idag, og fortelle at jeg fikk en ny kollega idag, Anton, 23, fra Borås-traktene, altså en svenske... Kos det, og nei, han kjenner ingen fra MFC... Deilig med litt gutter der også, og litt ungt blod, blir lett mye tanter og sånn. Veldig hyggelig fyr, som jeg tror jeg kommer til å trives å jobbe med.

Trening idag, ganske så basic, men det er jo viktig det å =) Deilig å komme i gang. Nå skal jeg snart dusje, og bli fresh igjen. Snørr og sand og jord på klærne er digg.

Tenk at jeg skal jobbe i morgen også... Og i overimorgen og i overi-overimorgen. Og alle hverdager fremover... Sick! Men serr, gleeeeeder meg til LØNNING (selv om det er lenge til og jeg bare har litt over 100 spen frem til da)! Noen som blir med på shopping, trenger sikkert en som kan holde alle posene?!? ;D Hahah... Nå lo jeg godt av meg selv nå! *nørd*

Men jess da. Da blir det IKEA til neste måned, som betyr STOR DOBBELTSENG. Pri. nr. 1!!! SKAL ha, i nye leiligheten, når jeg ikke får med meg den som jeg har nå!!! Digger'n..

Btw.. Ikke noe coed-landslag for min del folkens, om jeg hadde kommet med. Stiller med Vq i worlds (hvis jeg kommer inn på spirit så klart). Men blir fett det og.. VI FÅR SPRINGFLOORS, yeah baby! Så lenge jeg får dra til USA og får være med i Worlds så er jeg seff fornøy, selv om det er noe helt spesielt med å være på coed-landslaget, sammen med de feteste fra cheernorge.
Håper også vq trekker oss fra VM, da vi kun blir konkurerende mot Sverige og Japan. Lame... Bare dyrt å drive å reise sånn. BC isteeeede I hope!

Hmm.. Jaja..

Nok om alt i mitt sykt interessante liv, som du sitter her og leser om.. Natta. Jeg er glad i deg leser =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar