fredag 21. august 2009

Alt blir bedre med mat og søvn

Jeg blir alltid så trist og lei når jeg er sulten og trøtt. Jeg er sikkert ikke alene om det, men jeg vet jeg er ekstrem. Det minste lille kan vippe meg av pinnen. Av en eller annen grunn så faller fokuset bort fra alt det man er takknemmelig for og setter pris på, til alt det man ellers ikke vil tenke på, alt det negative og urettferdige. De negative tankene får meg til å gjøre mange dumme ting, følelsesstyrt og impulsivt. Nesten som å være full, uten kontroll, med masse anger etterpå....

(Deler av tekst slettet.... Heldigvis)

Nå går jeg å lager meg en ristet brødskive eller to med masse smør og hjemmelaget syltetøy, før jeg skriver mer dumme ting.

Det er jo helg!! Da er man glad!
Nå vil jeg koooosemooose! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar