lørdag 22. august 2009

Helg!!

Ja, da har man hatt den deiligste "sovmorgonen" eeeeever! Bare ligge å dra seg, kjenne varmen =) Ah heaven! Og mer skal det bli.. håper jeg! Neste helg??

Nå har jeg kommet meg hjem igjen....

Vært en tur i Asker idag også, så nå er tilstanden på kontoen mildt sagt kritisk.. hmm.. Minus 65 kr or something.. Goodygood. Men øl og foundation ble det! Så nå er alt som trengs for kvelden i boks... Trenger bare min elsklingsmargarita her, så blir det perfekt! Gleder meg, har faktisk ikke festet skikkelig siden russetiden, I wonder why =P Haha..!

Blir kos å få på seg sminke og pynte seg litt.. Var jo en stund siden sist 
det og..! Denne sommeren har virkelig gått fort, men hverdagen som kommer blir faktisk helt ok! Liker jobben, liker trening, liker tanken på å bo i Oslo, liker lønnen, liker.. deg? Haha.. Mye å like!

See? I'm being posetiv here!! ;D


"Kleineblogger" vel i morgen folkens!
God natt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar