mandag 3. august 2009

Alnabruuuu

Yey... Kom med toget 15.39, og så snur det på Spikkestad, og så skal jeg ta det igjen 16.10 (som er veldig snart) inn til byen; Treeeening idag.. Sånn frivillig så klart, men gøy fordet... Så nå har jeg bare vært hjemme en veldig kort tur.. Skiftet litt og hentet cheerskoene.. Stakkarts pappaen min.. Jeg er jo aldri hjemme, og når jeg først er det så drar jeg igjen.. Haha, jaja!

Nå går eeeendelig togene igjen iaf!! Det er bra! =D

I går baket jeg muffins fra skrætsj! Hihi.. Flinke meg! 10 vanlige og 10 med sjokolade! *klappe meg selv på skulderen*

I morgen skal jeg hjelpe mamma å vaske og male huset... Kan bli morro, iaf den første timen =P Men føler hun fortjener en tjeneste eller to fra meg, så =)

Men nå må jeg løpe... Speedblogging idag!

Later..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar